090907


God morgon på er min älsklingsläsare.
Har nyligen gått upp så ska snart göra i ordning lite fil och te.
Turbo har gjort sig bekväm mellan mina ben.
Hahaha min lilla bebis.
Slog på tv där dom spelar våra bästa år.
Ja vad händer idag då??
Jag ska kolla upp med en affär som jag har sökt till om hur det ser ut.
Sen vid 6 tiden ska jag och Bea mysa till det lite med te och kladdmuffins och snacka lite skit.
Kul kul.
Innan det måste jag fan städa och diska.
Usch vad jobbigt.
Men men som jonas säger jag är ju hemma just nu så då kan ju jag göra det.
Aja men men.
Ah men nu ska jag göra i ordning lite frukost och hinna vakna.

Puss bitches <3

Min lilla älskling <3


Glad therese


Hahaha vilken jävla min jag hade där xD


hahah vadå ser liten ut???


hahah turbo satt i bilen medans vi snabbt sprang in och köpte dricka


hahaha mammas lilla gullunge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0