090913

God morgon på er läsare.
Sorry var inge vidare bra på att uppdatera igår men men ska försöka skärpa mig idag och lägga upp lite mer gott.
Har nyss käkat frukost så nu har jag hittat hit.
Älsklingen åkte precis till Ingmar igen och fixar lite mer med bilen.
Brukar inte gilla det men bättre han håller sig sysselsatt än sitta här hemma och se ut som ett sofflock.
Dessutom bli han gladare när han får hålla på med det han vill.
Han har dessutom blivit mer kärvänlig det känns som om jag är kär på nytt i honom.
Helt underbart känns det.
Jao just nu sitter jag och kollar på idol också.
Ska försöka få med Bea nästa gång.
Hihi.
Hon är sjukt duktig på att sjunga hörde henne igår när jag kom till henne man hörde henne ändå ut i trapphuset.
Hihi.
Nej nu ska jag göra mig i ordning för idag.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0