090916

God morgon på er.

Usch det är tråkigt väder så man är ganska trött fortfarande har typ vart uppe i en timme nu.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag.
Ska skriva ett brev till grannarna och säga till att vi kommer ha en liten fest för Jonas.
Sånt tycker jag är schysst att man säger till dom.
Visserligen har man rätt till att ha fest en kväll i veckan.
Men vi har ju liksom nästan aldrig fest här så jag tror det inte kommer bli värsta upploppet.
Och när vi har haft här tidigare så har vi slutat vid före tolv tiden och gått ut.
Så vi är ordentliga.
Hahahaha jag hade ju bjudit Emma och Bea och Markus innan Jonas visste att vi skulle ha något.
Ville överraska honom och bad han sen kontakta alla hans vänner ute i rasbo att dom var bjudna.
Japp så det händer.
Lääääängtar som fan till fredag vill ha på mig den nya tunikan.
Ååååh!
Jaja men men ska sätta igång att skriva.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0