090921

Japp då var det måndag igen då?
Så vad händer idag där ute då?
Här händer det inte så mycket hade tänkt dra ner på stan och kolla runt men gör det i morgon.
Japp håller på och klämmer i mig lite te just nu.
Gott!
Sitter och tänker på vad som hände i fredags fan det började så himla bra mellan Emma och Bea men sen sket allt sig.
Faan guuud vad jag saknar oss tre alltså.
Det känns som att dom aldrig kommer komma tillbaka till varandra.
Två av sina bästa vänner här hemma kommer inte överrens och man sitter i mitten av dom och försöker få allt bra igen.
Usch!
Det är grymt jobbigt.
Aja ska försöka hitta på något med Bea i veckan innan jag sticker till Falun igen.
Fan det ska bli kul iallfall och ska försöka få tag i lite mer folk nu än förra gången.
Hihi.
Jonas kommer vara upptagen med att mecka med min farbrors bil hela helgen låter det som när jag frågade honom om vi skulle kunna ta en film kväll med mina vänner där hemma men han vill framförallt göra klart bilen först så vi kan njuta av helgen sen.
Förstår han.


Puss bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0