090922

Så god morgon allt bra idag?Allt bra här iallfall har inte nyss gått upp bloggar bara lite sent.Hihi.
Har nyss klämt i mig frukost och snackat med farsan om min farbror har skaffat kamremmen än.
Vilket han tydligen hade så då kan Jonas mecka i helgen.Stackarn bara jobb.
Håller på och funderar över om jag ska ta en till kopp te.Det var fan gott.
Japp jag gör det.Har nyss mailat en tjej om löshår hon säljer som verkade faktiskt as bra.
Så får se vad hon säger frågade Jonas om jag fick köpa det.Och fick det så det var inga problem.
Love him so mutch.Hihi.Vill ju ha det för att jag älskar långt hår och sen när jag ska klippa mig sen så har jag ju löshår om det skulle hända något.Bra va?
Japp ska nog till gränby snart och kolla lite efter jobb också.Hoppas hela tiden att det ska finnas något men som sagt det är fan så jävla svårt svårare än vad jag trodde.
Ja, nej men vi får se vad som händer.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0