090923

Så god morgon på er.
Jaa jag vet att jag har sovit länge men det var faktiskt skönt i sängen har dessutom inte sovit något inatt.
Jonas har legat och rullat runt typ i sängen och Torbo har tyvärr hittat pappersrullen i badrummet som är såååå kul att ha sönder så att det ligger små tussar överallt.
Inte ett dugg kul när det är jag som får städa.
Japp vad händer idag då?
Här blir det nog att städa för nu börjar det bli riktigt stökigt igen fattar inte hur vi lyckas ibland.
Hihi.
Har kollat runt lite på ikea och har bestämt mig för att när jag får pengar så ska vi ta oss en tur dit och kolla på lite små korgar som jag kan ha mitt smink i eftersom Jonas kusin Frida ska få den.
Jaha nej ska gå och göra lite te sen måste jag fan diska.Usch!

Puss bitches <3

Dessa har jag spanat in love them <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0