090928

Så god morgon på er i bloggvärlden.Allt bra?
Lite trött här bara.Har nyligen gått upp.Ganska skönt och vara tillbaka i vardagen.
Ska snart hoppa in i duschen hann inte igår så.Sen så ska jag sätta i löshåret det blev så jävla snyggt.Var as glad igår över det tänkte att det aldrig skulle bli bra när jag såg det men sen när det väl satt i då jävlar.Hahaha såg lite kul ut när jag satt i dom igår eftersom mitt egna hår var skitigt och lite tovigt.Ja kan säga iallafall på grund av det såg man vart mitt gamla hår slutade.Men nu ska det bli rent igen så får vi se hur det ser ut sen.
Ska färga det snart när jag får pengar så det stämmer in riktigt med löshårets färg.Måste köpa annat silverschampo också bara för det jag har nu det bleker ju as mycket så det blir vitt och då kommer mitt hår inte matcha.
Japp nej ska göra i ordning lite frukost sen hoppa in i duschen.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0