090929

God morgon mina favvo läsare.Är allt bra idag med er?Fortfarande lite trött här har nyligen tagit mig lite fil som jag sitter och smaskar i mig.Ah just ja mamma jag har redan käkat upp alla plommon nu.Hihihi.Plockade as mycket och har redan smaskat i mig allt.Men vadå det är ju så jävla gott.
Japp tolv måste jag ner och tvätta hoppas det inte är mycket tvätt, drygt och tvätta själv ju.
Sen blir det stor städa dom grejjerna jag fick hemmifrån.Ska kolla vad Bea gör också om vi kanske kan hitta på något i morgon eller så.Hihihihihi.Hon frågade om vi inte skulle kunna ta och festa på fredag och sen dra ner på stan och spana in det nya stället Kalas.
Japp vi får se.


Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0