11 September!

Kan ni förstå, det är 8 år sen det hände.
Fattar inte hur man kan vara så grym och kapa flygplan och döda en massa oskyldiga människor.
Då står det inte rätt till i skallen på folk.
Jag menar tänk om vi skulle åka och bombadera deras land.
Men det skulle inte vara lönt eftersom det sker så otroligt mycket självbombning där nere så.
Det förstår jag inte heller varför döda sina egna??
Vad tjänar dom på det egentligen???
Tänk på det!
Jag har inget emot folk utifrån jag känner många som är det och dom är hur goa som helst och tycker om dom,, dom är människor precis som vi.
Men när folk gör på detta viset går man för långt.

Till ett minne av 11 september.

Tänd ett ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0