Blev ingen emma idag :(

Emma hade inte tid att ses idag så det var ganska tråkigt.Så jag fick gå hem istället så nu kan jag packa i lugn och ro.Ska hinna diska också sen.Men det hinner jag.Har nyss kommit hem från Jonas jobb där vi åkte och käkade kycklingmacka.Så fruktansvärt gott är det skulle lätt kunna käka två eller hade nog inte orkat två men att ta med.Hihi.Åååh guuud vad fint väder det är ute tog en extra sväng hem för att det är så otroligt fint nu när hösten börjar närma sig.
Tog lite sköna bilder med.


Här är jag på Jonas jobb hihi här han meckar med en motor


Mums min andra älskling<3


Bergs nöjesfält har kommit hit till uppsala jag tror dom hette så.
Smygfotade lite efter vägen på dom.

 Inte för att man ser så mycket men va fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0