Dagens shopping

Japp jag och bea var ju och såg till hennes lilla syster borta i årsta vi gick dit det var fan as jobbigt så snacka om träning.
Där hemma gjorde vi pannkakor blev gott gott.
sen gick vi en sväng med hennes lilla vovve som var såååå jävla söt.
Sen frågade jag henne om hon ville följa med mig till gränby och leta present till Jonas.
Och gissa vad hitta en as bra enligt mig själv och Bea.
Han får fan se till att gilla den.
Hehe.
Sen ville jag ha en snygg festblåsa till fredag tänkte jag och hitta en billig på Gina tricot som var as snygg.
Jaja!
Men det har ju hänt liksom något.
Jag minns fan inte vad jag fick av Jonas närjag fyllde år mer än att han bjöd på hemresan till falun när vi åkte dit men annars kommer jag fan inte ihåg vad jag fick av han är inte ens säker på att jag fick något annat och då kommer jag bli jätte ledsen om han glömde av det.
Så måste kolla upp det där lite mer.
Ah nej ska gömma undan Jonas present innan han kommer hem.

Puss bitches <3

Här är en del av Beas lilla vovve.<3


Denna fina tunika köpte jag fin va? Så jävla snygg det kommer bli sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0