Denna ramla ner i lådan!

Japp fick en till jävla bok i lådan igen.
Suck.
Denna gång var jag tvungen att betala för skitens frakt antagligen.
Vet inte riktigt hur detta gick till tror det var när jag svarade på några frågor och då skulle jag få en gratis gåva och det blev denna då.
Gratis?
I helvete heller.
Ah hoppas detta var den sista nu.
Japp mår fortfarande illa som fan men det börjar bli liiite bättre.
Har ju inte fått i mig så fruktansvärt mycket i magen men något har det blivit.
Hoppas det blir lite bättre i morgon.
Måste fan orka diska.
Usch.
Jonas hittade nyss top gear på 9:an så han är fastklistrad framför tv:n nu.
Och Turbo ligger och sover så jag kan lika gärna bänka mig framför datorn en stund innan jag går och lägger mig.
Sitter och snacka lite med Bea också,,just ja kanske ska fråga när jag får tillbaka mina byxor och min blus som jag glömde hos dom sist.
Hihi!
Ah men nej ska nog hitta något spel eller något nu.
Sen sängen nästa.
Vi hörs mer i morgon.

Puss bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0