Hemma <3

Så nu är jag hemma.Har varit med Bea hela dagen.Jätte kul verkligen.Var nere vid willys och handlade lite till kladdkakan.Sen cyklade jag direkt till Bea där jag fick en isslush eller vad det heter hahaha gott var det iallfall.Sen bestämde vi att åka ner till stan en sväng hon behövde låsa upp en mobil som hon hade fått av sin mamma.Sen gick vi runt och kollade och gjorde en hemlig grej som jag inte tänker säga hihi.Shyyyyy.Sen åkte jag hem igen och gjrode två kladdkakor en vanlig och en klassisk.Så Bea ta med Marcus så får ni käka kladdkaka ikväll!!!!!
Älsklingen kommer hem snart tror jag om han inte byter bil innan han kommer hem jag vet inte.
Han är skit glad att han får ta fram volvon nu.Man känner verkligen att vintern är här snart för idag har det vart as kallt ute ju tycker jag.Gick ju runt i halsduk.Får nog bli att jag tar fram vinter kappan nu.

Puss bitches <3

Hihi kul bild på oss då Bea trött som sjutton och jag såg att jag hade värsta platta håret usch.
Kolla in kvinnan bakom oss då hahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0