Hemma i dalarna.

Japp falubusan har kommit hem igen.Hon har nyligen vaknat och sitter bredvid mamma som käkar frukost ska också göra det strax.Jonas ligger fortfarande och sover sa åt han att han kunde sova ett tag till.
Sorry att jag inte bloggade igår hade inte tid gjorde så mycket annat här hemma.
Som tillexempel klippt min morfar hihi och tjäna lite pengar..hjälpte mamma med att montera ihop denna garderob jag vill ha men som inte fick.
Snyft.
Den på bilden alltså.Fatta inte varför jag inte fick den.Fick inte för Jonas heller taskigt.Han tyckte jag hade nog med garderober hemma men vadå dom är ju inbyggda.Hahahaha.Men ändå där har jag fyra.
Jonas har också meckat med min farbrors bil bytte kamrem till ett mycket billigt pris.
Så han tjänade lite på det också och hjälpte morfar med en trimmer som inte ville funka.
Haha och shit vad glad han blev sa Jonas när han fick igång den och berätta för morfar att den gick as bra.Så det var ju bra.
Ja nej ska göra i ordning frukost nu och ta lite morgon kaffe.
Hihi mammas kaffe är alltid gott.

Puss bitches <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0