Kvällens festoutfit!

Detta blir det jag ska ha på mig ikväll då.
Sen när vi ska käka ska jag fan ta på mig ett förkläde så jag inte spiller ner den.
Hihi.
Jonas ska sluta om ca 15 min men han kommer väl inte hem förän halv fem eller tjugo i.
Fan börjar bli hungrig.
Och shit fan vad långa dagar det blir om man går upp vid sju.
Usch var typ klar vid halv två och då hade jag hunnit duscha, platta håret..bakat..och sminkat mig.
Oj!
Jag hade vart klar vid halv sex om jag gått upp vid tolv.
Hahahahaha!
Japp men nu ska jag bara fixa lite till i lägenheten så det ser snyggt ut när alla kommer.

Puss bitches<3

Fest tunika grå från Gina tricot
Bälte gina tricot
Leggins H&M
Halsband present från älsklingen den är ifrån guldfynd iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0