Lugn måndags kväll.

Mysigt med måndagar ju.Sitter i soffan med mitt duntäcke och fryser som fan.Usch!Det var meningen att Jonas skulle se ett bilprogramm men som inte gick så hahahaha.Han kommer ha ihjäl mig sen men.Kul att mobba honom och sina program.Har själv nyss kollat på Svenska hollywood fruar.Love that program <3
Är sugen på att göra te så jag får upp värmen lite mer också.
Japp nej i morgon ska jag tvätta skittvätten och sen måste jag fan städa.
Nu är det seriöst skitigt sen ska jag rensa så att jag kan lägga in mina kläder som ligger i lådorna in i garderoben på hängare eftersom jag vill ha bort byrålådan nu.Håller på och får spel på dom tröga dumma lådorna som kappt går in.
Ja nej men vi får höras mer i morgon.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0