Mina kladdmuffinsar!

Japp har nyss legat och vilat har faktiskt bakat idag.
Har inte kunnat käka smeten som jag alltid käkar men smakade sen när själva muffinsarna var klara.
Det blev mina goda kladdmuffins.
Får säga till om ni vill ha.
Hehehe!
Då får ni be snällt.
Tror Jonas kommer va på dom som fan snart när han kommer hem.
Ska snart ner till tvätten också kom jag på.
Jobbigt.
Jag lovar i morgon ska jag lägga upp dagens outfit och lite smått och gott nu när ni inte fått sett något kul denna vecka.
Och avresan till Falun sker också i morgon.
Kommer säkert mobilblogga under resan.
Så det behöver ni inte oroa er för.
Men ska gå och göra i ordning tvätten.

Puss bitches <3

Dom ser väldigt små ut och ganska små blev som för jag hade inga riktigt stora muffinsformer.
Hahahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0