Mys kväll hos Bea


Så nu är jag hemma igen efter en myskväll med Bea.
Vi har bakat..min tigerkaka blev ju katastrof totalt.
Men Beas kanelbullar blev as goda.
Shit.
Min tigerkaka blev bara en smet men den blev fan god ändå.
Hahahaha.
Men nu är jag hemma hos älsklingen igen och kollar på lyxfällan.
Helt sjukt idag en tant som har as mycket småprylar tänk fyra källare fulla med saker.
Jag menar HALLÅ?
Nej nu ska jag vara social mot min lilla älskling.

Puss bitches <3

Japp då börjar vi


Slö kurry


Hihi när bea stod och bakade bullarna


Me


min misslyckade tigerkaka hahahaha


Kurry


Hehe kurry igen


God chailatte


Chailatte med Beas goda kanel bullar




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0