Mys kväll med Bea <3

Japp har haft en liten myskväll med Bea här hemma.
Marcus kom också förbi så han höll Jonas sällskap medans jag och Bea satt och småpratade inne i köket.
Jätte mysigt.
Åt lite popcorn som vanligt plus en kladdkaka som dom hade med sig.
As gott.
Usch vad man äter mycket onyttigheter.
Får skärpa mig om man ska kunna hålla formen.
Hihi.
Bea och Marcus gick för ett tag sen så nu sitter jag och Jonas och kollar på Pirates of the caribien.
Första delen.
Hahahaha älskar Johnny Depp i denna film.
Halft flummig.
Ah får se vad som händer i morgon.
Har ingen aning faktiskt.
Suck.
Jonas skulle antagligen jobba över för att fixa corvetten.
Ska nämligen byta bil i morgon så vi får tillbaka BMW.
Ja nej ska kolla klart filmen nu sen gå och lägga sig.
Ska nog fan sova lääääänge i morgon tror jag.
Dra ut på dagen riktigt.
Hehe!

Hörs mer i morgon!

Puss bitches <3

Bea gumman hade färgat håret svart nu as fint <3


Turbo var ju såklart med <3

Hela gänget förutom jag då som står bakom kameran.


Dom två turtor duvorna hihi.

och jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0