Nyfikna på mitt fina lös hår och hur det sitter???

Jag köpte ju löshår igår som jag har berättat.Nyfikna på hur det ser ut???
Hihi ska ladda upp en bild sen så ni får stå ut ett tag till.
Men jag tycker det är snyggt.Måste bara sätta det lite snyggare är ju nybörjare hihi så är inget proffs.Ska egentligen tvätta idag men orkar inte så jag gör det i morgon istället har inte packat upp än heller.Just ja vi ska köpa en ny dator sen idag efter att älsklingen har slutat jobbet så detta är sista dagen med denna dator.
Ska bli härligt med en ny dator som har en inbyggd webb cam så watch up bitches.
Nu kommer det tas kort.Bra va??Skönt att slippa ställa sig framför spegeln och ta kort.
Drygt.Lääängtar till den nya datorn.
Sitter just nu och käkar plommon.Hihi.Kommer ha ont i magen snart.
Japp men bild kommer sen.
Promise.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0