Packar <3

Nu är det dags att packa ner allt till falun.
Har lite smågrejjer kvar bara men kläderna är klara nu.
Skönt.
Älsklingen har inte kommit hem än men hoppas på snart.
Han har mer att göra än jag så.
Hihi.
Faaan vad jag längtar.
Wiiiiie.
Anna sms:a nyss och ville träffa oss sen när vi kommer.
Kul.
Har faktiskt saknat henne.
Japp men det ska bli kul och se henne igen.
Var nyligen hos Emma och fikade en kort sväng och snackade lite skit.
Ska försöka träffa Bea sen när jag kommer hem så att jag umgås med henne lite mer också.
Har inte kunnat träffa henne denna vecka när jag legat sjuk.
Men jag lovar gumman nästa vecka ska du och jag hitta på något kul.
Nej nu måste jag fortsätta med packningen.

Puss bitches <3

Blir att ta med lite skärp plus några smycken och massa smink och underkläder


tre par jeans

Tre par linnen


en tjocktröja


Två klännigar


tre par tröjor

En t-tröja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0