Rostberg!

Japp har anlänt till mamma nu då gick upp typ vid 8 för att hon satt nere och sa till Turbo som inte kan låta bli morsans katt.
Dumma unge.
Jonas ligger fortfarande och sover låter han göra det.
Han ska ut sen och kolla på corvetten den låter konstigt så han sklle få låna arbetskläder av min morfar och ligga under och kolla så att inget har gått sönder.
Sen ska vi nog träffa Anna också med hennes pojkvän tror jag.
Dom skulle komma hit igår men det skulle ha blivit jätte sent så vi tar det idag istället.
Så det blir nog kul om vi hittar på något.
Hihi.
Annars vet jag inte vad som händer idag kanske ringer min faster och åker och hälsar på.
Ska nog också åka och hä
lsa på pappa också en sväng.
Japp men uppdaterar senare när det har hänt något roligare.
Hehe!

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0