Söndag kväll

Japp söndag kväll igen då.
Veckans tråkigaste dag.
Har nyss tvättat klart.
Det hände en liten olycka i våran säng nämligen.
Jonas upptäckte det igår kväll när vi skulle lägga oss.
Han hade nämligen pinkat i sängen så vi tog ut allt tyvärr hade det gått ner ända till själva madrassen som man inte kan ta av så Jonas satte igång med att sprya ner madrassen med ah något medel sen vatten och tog papper och bara gnugga som fan.
Sen tog han min hårtork och drog runt med den tills det torkade och det funkade faktiskt.
Så nu tvättade vi den avtagbara madrassen och täcket och lakanet.
Men vi vet varför han gjorde det.
Jag var tvungen att stänga in honom i sovrummet ett tag när Bea och kurry var här och då måste det har hänt.
Stackarn.
Japp nej jag tror faktiskt jag ska ta mig lite te nu innan sängen.
Ska ner på stan igen den här veckan och kolla lite mer i butiker efter ett jobb.
Jag ska egentligen söka efter en praktik men jag har inte gett upp hoppet riktigt om att hitta ett jobb.
Vill ju tjäna något på att göra något liksom.
Ja så vi får se hur det går vet ett ställe där jag har spanat in som ligger lite utanför.
Jaha.. nej vi höres mer i morgon tror jag.

Puss bitches <3

Önskar att denna lilla prins vore så här lite jämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0