Sorry sorry sorry :(

Oj jag glömde helt bort att blogga igår hade så mycket annat för mig.
Och man kan ju inte sitta framför en dator hela helgen eller när det är så här skönt väder ute!
Ah men nu gick älsklingen ut och tvättade bilen så då kan jag sitta här en sanbbis tycker jag och lägga ut festbilderna jag tog i fredags.
Men vi var ju i Tierp hos Jonas syrra och firade henne och barbro.
Var faktiskt riktigt kul tyckte jag.
Barbro försökte få mig att skaffa facebook igen och jag tror jag faktiskt gör det har ju ganska mång vänner som har det så ah får fixa det snart.
Mamma tycker också det är en rolig sida tydligen men då är det för spelens skull.
Hahahaha.
Japp sen nästa helg då åker vi till falun igen då.
Fick jag veta igår så ska ringa pappa och kolla mer om Janne har köpt kamrem så Jonas kan fixa det på bilen.
Jaha så jag ska försöka kontakta lite polare hemifrån då och kolla om dom vill ses eller något.
Hihi.


Puss bitches<3

Japp så här satt Turbo innan Arash kom och hämtade honom.


Han ääääälskar trånga utrymmen..d ser ut som jag klämmer honom med det gör jag inte han pressar in skallen under mina knän jämt vet inte varför.


Hahaha ja bilden säger ju allt


Hahaha fick en bild på dessa två


Hahahah erik jonas halv bror med hans flickvän Lisa


Hahahaha jonas i en ganska galen blick


Här tror jag emma skulle byta skiva eller något..


Me och Emma gumman <3


Jag och bea älsklingen :D <3


öberg och en del av marcus och pettssons keps..


Lisa hade nog inge vidare kul såg det ut som


Fick iallfall en bild på oss tre tillsammans men det gick inge vidare sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0