Städat!

Så nu känner jag mig duktig.
Hihi.
Har faktiskt städat hela lägenheten nu.
Har inte damsugit än men måste fan vila lite.
När jag var inne i sovrummet så blev jag as sugen på och möblera om igen.
Håller fortfarande på och överväger om vi ska behålla byrålådan.
Vet inte än jag har ju ställen där jag kan lägga kläderna och sminket kan jag ha på den vita byrån.
hmm..
Men det löser sig väl.
Japp nu kommer dagens outfit som jag inte har kunnat eller orkat lägga upp så tänkte göra det idag då.
Bra va??


Svart linne H&M
Mörk blå jeans från jenasparty
Svart och vit mönstrad H&M
Hårband H&M
Örhängen Ur&penn


Dom här örhängena fick jag av mamma när jag var hemma hur fina som helst.
tack mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0