Sveriges hollywood fruar äger ju!

Japp har ni också sett serien??
Asså hon den där Anna anka tycker hon beter sig som en riktig diva.
As otrevlig.
Tycker däremot om den där Marie bara det att hon pratar så långsamt.
Hehe.
Men fan vad jag tycker om denna serie.
Jaha nej det händer ju inte mycket mer ikväll iallfall.
Jonas är fasst framför tv:n nu ett bra tag så kan roa mig här istället.
Hihi.
Faan nu vill jag skaffa löshår seriöst mitt hår är alldeles för kort.
Usch tänk långt blond hår.
Det är så jävla snyggt.
Men man måste fan köpa riktigt löshår och inte plast typ om man vill att det ska hålla sig snyggt.
Jag hade ju spanat in en sida med sånt men Bea sa att det skulle jag inte lita på.
Så hon tyckte sen när jag har råd att vi ska ta oss en tur till stockholm där det finns en butik med bara löshår.
Värsta himmel riket ju.
Dit ska jag iallfall har tänkt ha 60 cm långt sen kan man ju klippa till det sen om man vill ha kortare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0