The day after tomarrow!


Japp nu har jag bänkat mig framför tv och såg att filmen The day after tmarrow går på 6:an.
Den är så sjukt bra film, har sett det flera gånger men tröttnar inte.
Hihi.
Jonas står ute i hallen och snackar med Ingmar i min mob.
Står och retar mig och säger att vi inte kommer få plats i bilen i morgon med packningen för att jag tar med mig halva garderoben.
Vadå ursäkta att man bryr sig om utseendet.
Hahahaha.
Vi brudar är ju så helt klart.
Men så mycket grejjer kommer jag inte ta med mig...tror jag.
Vi slapp iallfall ta med oss kattlådan eftersom Turbo skiter i vilken kattlåda som finns i närheten.
Vi tar med oss maten iallfall fast vi vet också att han kommer att käka morsans katts mat ändå och den äter våran.
Knäppa katter.
Nej nu ska jag fortsätta kolla min film.

Puss bitches <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0