Träffat Bea <3


Så nu är jag hemma igen har vart på stan med Bea och kollar runt lite.
Var faktiskt tvungen att köpa ett nytt linne märkte jag så det hittade jag på Gina tricot.
Bea hittade också lite gott.
Hon hitta ett par leggis och ett linne.
Sen gick vi och tog en latte på 018.
Jätte gott.hihi.
Cyklade ju ner men fick skjuss hem av marcus och Bea så cykeln står kvar där nere så får hämta den sen någon dag.
Det löser sig.
Väntar bara på älsklingen nu så jag kan göra mat.
Är så jävla hungrig.
Usch.


Puss bitches <3

Detta hade jag på mig idag då ser helt mongo ut men va fan :P
Jeans replay
Tubtopp H&M
Jacka H&M
Skärp gina tricot


Fina Bea <3


Och vår latte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0