Vart hos Bea :)

Så har vart en sväng till gränby och kolla lite efter något jobb men som jag nästan anade inget.
Mötte en as otrvlig tjej när jag skulle fråga om dom hade en ledig tjänst kanske och var värsta bitchen ju.Så blev ganska deprimerad och valde att gå hem efter det.
Sen sms:a Bea och frågade vad jag gjorde och fråga om jag inte kunde komma över till henne ett tag på en chailatte.Gott! Hihi.
Sen satte vi oss ner och kollade på en film som var helt sjuk.
Ganska läskig men i slutet fatta man ingenting.
Kommer inte ihåg vad den hette tyvärr.
Japp snart kommer väl Jonas hem så ska väl börja med maten då snart.
Börjar faktiskt bli ganska hungrig.
 

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0