Veteran bilar på lugnet.

Japp idag har jag och älsklingen vart och kolla på veteranbilar.
Blev ganska besviken faktiskt.
Fanns inte alls så många bilar som man hade hoppats på tyvärr.
Tråkigt.
Ah det händer ju inte så mycket nu precis så ska snart göra i ordning varma mackor med mamma.
Ska bli gott gott.
Sen blir det någon öl också på det.
Så det blir en ganska lugn kväll.
Anna och hennes kille kanske kommer förbi sen senare men det är inte säkert så ja vi får se.
har inte blivit som jag hade tänkt denna helg men men.
Längtar faktiskt tillbaka till uppsala igen.
Ah så får se om vi åker tidigt i morgon eller hur vi gör.
Ah som sagt hade inte så mycket att skriva ikväll tyvärr.
Jag vet fan vad tråkigt jag är men är inte på något humör heller så när man försöker hitta på något eller få tag i några.
Men inte går så.
Ah vi får höras mer i morgon.

Puss bitches <3

Här är då corvan vi kör.


Hahaha jag hittade en BMW med sånna här snygga fälgar.


Snygg bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0