Wiiiie Therese glad!

Fy fan det kunde inte bli bättre.
Eller jo om jag fick ett jobb så.
Hahaha har hittat ett som jag har sökt till nu men säger inte vad det är än om jag inte får det.
Och vill inte att någon söker det.
Hihi.
Men kollade mitt konto.
Jag trodde jag hade tio spänn kvar efter att jag hade handlat sist.
Men det visade sig att jag hade fått ersättning igen.
Alltså det kunde inte ha suttit bättre nu när vi har jävligt dåligt ställt till eftersom Jonas inte fick ut så mycket i lön.
Så nu behöver vi inte vara oroliga och jag kan faktiskt köpa något nu när han fyller år också på fredag.
Så fatta att jag är glad nu alltså.
Faaaan vad härligt.
Japp nej nu ska jag forstätta kolla runt lite.

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0