12:e April 2010

Japp nu så är jag klar för att cykla till Gränby snart :) Ska inte åka förän vid halv tio tjugo i.Men min mage håller på att gå lös här är faktiskt en aning nervös. J sa att det kommer gå bra så försöker tänka så men svårt. Hihi!
Ah nej ska ta en värktablett har lite magknip så. Usch! Jaha ni vad ska ni hitta på idag då? Har skolan börjat igen?? Ja hahah kom på i morse att jag skulle ha en vit trekvarts tröja som skulle suttit perfekt idag men så kom jag på jag hade glömt den hos mamma :( Så ringde henne nyss och bad henne skicka den på posten men sen så kanske hon skulle komma ner med den och hälsa på mig :) Det skulle ju va kul.
Nej hörrni nu måste jag göra mig klar för avresa.

Hörs sen när jag kommer hem. Puss sötnosar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0