13:e April 2010

God morgon!



Kära läsare när ni vakna än? Här är det tungt är ju inte van vid att vara uppe denna tid :)
Men men det går iallfall om jag får snooza till halv åtta. Men i morgon måste jag upp tidigt för då börjar jag åtta men slutar då vid tre :) Skööönt :)
Ja hörrni vad händer hos er annars idag då? Skola jobb som vanligt kanske?
Jag ska strax göra mig i ordning med smink och så :) Sen är jag klar för att bara kunna slappna av innan jag ska åka. Måste fixa ny tvättid också hade ju helt glömt bort att vi hade vår tid igår just när vi hade mycket att göra TYPISKT!
Ah men det löser sig :) Ska nu dricka mitt te och sen göra mig klar :)
Men ha en bra dag :)

Puss sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0