14 April 2010

Sluuuuuut och satans ont i fötterna.Hahahah just nu hatar jag väskor jag och en kollega har slitit som djur med väskorna på en av avdelnigarna. Och gissa om det var tröttsamt att hänga upp alla väskor och sen ta ner dom för att det inte ser bra ut. Gör det några hundra gånger får ni se hur nu mår efter men jag tycker det är så j*vla kul jobb det där :)
Just ja apropå jobb :(
Jag fick inte tjänsten på dressman tyvärr fan när han ringde så föll hjärtat i magen kändes det som. Efter samtalet så kände jag mig as deppig :(
Aja ännu en motgång hur många till kommer jag klara av?? Nåja jag ger inte upp än jag ska ha mitt drömjobb:)
Nu så sitter jag och slöar i soffan funderar på att gå ut och sola lite på balkongen ett tag. Gjorde det igår. Det var ju fan 25 grader i solen klockan 5 :O Vadå varmt?
J ska övningsköra med sin bonus pappa han ska provköra med husvagn på släp han ska ju ta E kort och nu får han äntligen övningsköra. Så jag blir nog ensam till 7 kanske minst. Beror alldeles på när han tänker sluta på jobbet.
Ah men faaaaaaan vad deppig jag är just nu :( Ville ju verkligen ha detta jobb!
Nej ska ta mig en kopp kaffe och sätta mig i solen och tycka synd om mig själv :(

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0