17:e april 2010

Sorry sorry sorry att jag inte uppdaterat något vidare varken igår eller idag. Igår så slutade jag ju fem och hade börjat vid åtta. Så när jag kom hem så somnade jag vid sju ungefär efter att jag och J hade åkt och handlat. Var så himla slut. Sen så väckte han mig vid kvart över nio på kvällen satt och kolla tv ett tag men så så gick vi och la oss kloclan var bara tio så det var väl lite ovanligt för att vara oss.

Nej men i morse så vakna jag vid tio kanske halv elva utav att lilla Bea smsa och fråga om jag ville hänge med henne ner på stan en sväng :) Och det ville jag självklart. Fick skjuss av J ner sen åkte han själv och bytte däck på hans mamma och bonus pappas bil :) Hittade massa snyggt på stan som man ville ha men hittade en jäääätte söt snygg klänning på H&M och sen ett par nya ballerina skor.¨
Behövde ju verkligen det så.
Ja kan lägga upp bilder på dom sen :)

Vad händer annars ikväll då? Klockan 7 ska jag hem till Bea och kolla Titanic och svulla i jordgubbar & vindruvor med lite glass troligen :D Vi köpte nämligen det innan vi åkte hem :) Fy fan vad gott love love love jordgubbar :D
Så ser min kväll ut. Nu på eftermiddagen så har jag och J rensat lite här hemma i garderoben i hallen.Så duktiga så. Sen behöver vi hjälp med att rensa källaren bara men det får vi ta sen någon gång. Nej nu hörrni har ni fått en liten uppdatering hur min dag har sett ut idag och igår.

Ha d bra nu och ha en skön dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0