18:e April 2010

Åhhh trött i huvudet som faaaan :D Jag och Bea hade ju vår lilla mys kväll igår ju men det slutade med att vi gick ut istället och guuud vad kul det var :D
Hamnade ju såklart på bilder så tänkte bjuda på dom jag ser rätt förskräcklig ut i håret det var rätt ostyrt vid dom tillfällena. Men men :)
Ja idag så händer det nog inte så mycket ska försöka hämta mina saker hos Bea som jag inte valde att ta med ut igår. Vem fan vill betala extra för att lämna in sin handväska? Inte jag iallfall.
Nej! Ah nej men lägger upp lite bilder nu sen så ska jag nog över till Bea :)

Puss sötnosar <3
Hahaha fråga mig inte vad jag gör på detta kort för det vet jag inte xD ska typ göra någon fjortis miin var det meningen tror jag men det blev lite fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0