1:a April 2010

God morgon!



Åh vilken underbar gest att väcka någon. Då menar jag min lilla kisse vet ni vad han kan göra som andras katter inte kan säkert :D Massage!!!! Han stod på min rygg och trampa på ryggen och nacken kan ni gissa hur skönt det  var eller? Det ni min lilla kisse är för bra ibland.Hahah! Ah har nyligen klivit upp har inte sovit något vidare inatt har vart alldeles för pigg sen så väckte Turbo mig klockan halv 6 i morse. J skulle upp då vid 6 tiden och enligt han hade han ställlt klockan men den ringde tydligen inte. Jag märkte inte förän min klocka ringde att han låg kvar. Han skulle ju ha besikting på BMW klockan 07:20 hahah så jag bara sa " Du har besiktning om 20 minuter".
Hahaha det enda han sa var " fuck me"! Och jag då som vanligt med mitt roliga humör säger tillbaka " nej jag orkar inte just nu"! Hahahah ah vilken jävla morgon stackarn hann inte ens käka frukost han tog på sig kläderna och stack.Men BMW gick igenom helt blank så tuuuuuuur :D Efter besiktingen kom han tillbaka klockan var ju bara tjugo i åtta så då hann han käka frukost och väcka mig inte för att jag gick upp men hihi bra iallfall :)Senså åkte han till jobbet.

Ah nog om det vi vet ju inte om vi kan åka till falun i dag eller i morgon eftersom vi inte har hittat någon kattvakt :( Så det blir kanske att vara hemma istället då. Om vi inte löser det sen när J kommer hem. Eller om jag ringder honom nu under lunchen och frågar vad han tycker.
Ja nej ska ta och klä på mig kanske man kan ju inte springa runt som jag gör i underkläder och en filt :P Nej skärpning!
Men vi hörs senare!


Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0