20:e April 2010

God morgon!



Gäsp!!!! Sitter och gäspar som sjutton här är as trött :( Det blir jobb från 10 till 7 idag igen. Rätt skönt :)
Annars idag efter jobbet händer det väl inget skulle jag tro. Skulle behöva fylla i lite papper med dom på jobbet.
Usch kan verkligen inte sluta tänka på vad som hände igår och kärringen mår fan dåligt av det ändå även om jag inte ska lägga ner min energi på henne och hennes skit snack!
Men asså jag tog fan åt mig det hon sa.Nej usch ska försöka visa mitt vanligt glada jag på jobbet. Har ju härliga medarbetare så :) Det hjälper nog bra.
Ja sitter iallafall nu helt klar och bara njuter i soffan med Vakna med the vocie på tv :)
Ska inte åka förän om en timme ungefär så sköööööönt :)
Nej men jag ska fortsätta mysa här i soffan nu så hörs vi mer sen när jag kommer hem :)

Ha en bra dag sötnosar <3 Pusss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

som sagt var slösa ingen energi på den den damen på AF!!! HON hade säkert en dålig dag....skit i henne...

kram

mamma

2010-04-20 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0