22:a April 2010

God morgon snyggingar!



Sitter och njuter i soffan just nu till Vakna med the vocie på tv :) Snoozade till klockan 8 guuuud vad skönt. Idag blir det en lång dag 10-19 passet men det blir skönt för när jag jobbar dessa pass så är det inte så mycket personal och kunderna är inte många heller det är ju inte skönt men man kan ta det lugnt i sin takt istället för att stressa runt med något och samtidigt ha kunder.
Ja nej annars idag händer det väl inget skulle jag tro men kommer nog inte orka så mycket heller efter jobbet hihi :)
Men usch vilket väder det är då. Det har nyss snöat här hemma och jag ska cykla upp till jobbet blääääää!!!
Men just nu verkar det vara uppehåll men ska fan ta halsduk och vantar klä på mig riktgit så går det nog bra :)
Ja hörrni vad ska ni göra idag då? :)
Jag kommer nog som vanligt springa runt och fixa grejjer om jag inte hamnar på skönhet idag igen :)
Ja nej nu måste jag leta fram min kära halsduk eftersom jag har packat undan den någonstans :P

Hörs sen ikväll :) Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0