24.e April 2010

God morgon!



Hallå alla läsare ah nu har lilla jag vaknat ur en lite orolig sömn. Har vaknat flera gånger och sen somnat om igen inte kul :(
J är och meckar med sin pappas bil så vet ej när han kommer hem eller hör av sig men men.
Turbo försöker kela livet ur sig ser det ut som han ska buffas och stryka sig mot en hela tiden :) Bebis <3
Ah sorry läsare för att jag vart lite osocial men har inte haft ork och lust att blogga så mycket vet heller inte vad jag ska skriva så kan bero på det. Just nu är det mycket roligare att läsa andras. Hihi.
Nej hörrni nu ska jag klä på mig och fixa i ordning mig så om ni har tur så bjuder jag på en Me today ;)

Puuuuuuss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0