25:e April 2010

God morgon snyggingar!


Är nu uppe ur sängen känner mig lite bättre idag än igår. Innan jag gick och la mig igår så tog jag tempern fast jag kände mig varm så trodde jag inte att jag skulle ha feber men det hade jag ganska hög feber dessutom.Usch men nu har jag inte feber längre så det känns skönt :)
Men är fortfarande seg och lite hängig. Måste bli bättre nu. Ska snart åka till J´s pappa och hälsa på han. Dessutom ska ha starta covetten så då vill vi kolla in det sen så hade vi tänkt ta med Turbo så han kan få springa lite ute ett tag :)
Ja så ser vår dag ut än så länge. Ah just ja vi har ju tvättid ikväll också :(
Fast om jag säger så här det behövs verkligen :D
Nej nu hörrni måste jag käka upp min frukost och göra mig i ordning innan vi åker ;)

Ha en bra dag sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0