26:e April 2010 SJUK!!

God morgon sötnosar!



Fan fan fan säger jag bara. Försökte verkligen gå upp i morse och tänka positivt men hann bara till toan sen var det kört. Det var bara att gå in och lägga sig igen.J sa igår också när han såg hur hängig jag var att jag skulle vila mig en dag så jag kunde jobba resten av veckan än att jag ska gå och jobba hela veckan och må dåligt. Så ah det blev det iallfall jag blev hemma att vila upp mig. Känner mig fortfarande ganska seg och min mage mår inge vidare nu först efter några timmar så har febern äntligen lagt sig. Sköööönt :)
Något positivt idag :)
Ja blir ju bara att ta det lugnt idag som sagt måste ta tag i disken som jag smitit undan med några dagar så måste fixa den.
Turbo ligger också och vilar. Över mitt ben hahah xD
Ah nej nu ska jag försöka få i mig lite te och macka :)

Ha en bra dag kära läsare :)
Puusss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0