2:a April 2010

God morgon!



Så kära läsare då var det fredag igen då. Ska snart iväg och käka med Ingmar och J. Ska bli gott är hungrig. Ah som sagt vet vi fortfarande inte om vi kan åka till falun eller inte vi ska höra med Ingmar nu om han kan passa honom iallfall han ska visserligen bort på lördag och sova kvar hos sin syster men Turbo klarar ju sig ensam länge det är bara det att han behöver mat och lite sällskap iallfall. Så vi hoppas nu annars kommer jag sitta och ruttna i denna lägenhet.Alla är liksom borta och firar påsk och jag får sitta här. NEJ TACK!!!!
Ah men om vi kommer åka så åker vi tidigt vill inte åka ikväll usch! Ska då sova hos min mamma och sen på lördagen blir det pappi :)
Ååååh jag håller tummarna verkligen :(
Nej men nu ska vi åka men vi hörs snart igen :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0