30:e April 2010

God morgon snyggingar!



Jaha då var det sista april då igen. Och jag sitter här hemma nu redo att börja jobba :) 8- 17 pass idag om jag inte får sluta tidigare det vet man aldrig. Det är ju fredag hallå :D  Hihi nerå det var tydligen ganska många som var lediga idag på jobbet men vet att C jobbar idag så dagen kommer sluta roligt :) Ska försöka be J hämta upp mig sen efter jobbet. Han själv ska försöka jobba idag också. Om han inte känner sig bra på jobbet bad jag han åka hem och vila igen. Men men han ville försöka det är ju bra det då vet man att han är på bättringsvägen iallfall.
Ja nej nu måste jag fixa i ordning mig det sista det vill säga styla håret lite just nu ser det lite platt ut. Usch! Hihi.

Ja men vi hörs mer efter jobbet om hur min kväll kommer se ut.
Ha en bra dag nu :) Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0