4:e April 2010

God morgon!


           
Gääääääässsssp!!! Guuuuud vad trött jag är då har kanske sovit en timme eller 30 min inatt, jag kan säga helt säkert nästa gång vi sover här om vi nu gör det igen så tänker inte jag ligga ute i vardagsrummet på bäddsoffan inte en chans! Har haft två dumma kattungar som lekt hela natten OCH dom håller fortfarande på. Jag gav upp tillslut och gick upp så nu sitter jag och kollar tv och kikar runt lite på datorn. J ligger bakom mig och försöker sova åtinstone, men utan framgång skulle jag tro.Hihi!
Ah idag så kanske vi ska träffa lilla Anna om jag får tag i henne sen så åker vi hem till Uppsala igen.Ska bli skönt att få sova i sin riktiga säng igen. Sen var det ju meningen att syrran skulle sova över hos oss men sen så frågade hon tydligen om hon kunde få åka i dag redan om vi kunde släppa av henne vid tågstationen men sen så när hon kollat tider och allt fick hon svaret av sin kille att hon inte kunde komma i dag utan hon får sova hos oss en natt iallfall. Förstår att hon ville åka idag redan men icke sa Nicke!
Nej jag ska nog ta och vandra till köket och ta något att dricka tror jag innan alla dom andra här vaknar. Farsan var upp en sväng men gick och la sig igen men tror han inte sover. Syrran däremot kommer nog ligga ett bra tag till :) Hihi.
Nej, hörrni jag får uppdatera er lite senare :)

Puss sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Mariusalva

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-05-24 @ 07:34:25
URL: http://mariusalva.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0