7:e April 2010

God morgon!




Snyggingar där ute ;) Hihi: Nu har jag ääääääntligen vaknat brukar oftast vakna elva men nu halv :D Bra va?
Ska strax gå upp sitter i sängen och bloggar. Ska upp och göra frukost. Mums!
Vad har ni för er då? Läser min blogg så klart :D Hihi. Vad annars?
Nej men vad händer idag då? Iiiiingen aning faktiskt här ska väl kanske göra mitt jobb som hemmafru och städa kanske om jag orkar. Faaan vad slö jag är just nu. Men det blir det ändring på sen. Ha J kommer ju få hjälpa till med att diska och städa då blir det inte jag som får göra det. Guuud vad härligt han tycker inte samma som mig men det får han ta :D
Ja, nej hörrni nu ska jag upp och klä på mig och sen göra i ordning min frukost och sen till skit ungen som sitter och skriker bakom dörren :) Han är nog också hungrig.

Hörs sen Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0