8:e April 2010

God morgon!

Yes uppe tidigt idag kan bero på att Bea sms:a mig så blev vaken efter det då var det ju bara att gå upp :) Ska iväg sen vid tre tiden och fika med henne på stan :) Innan det ska jag väl bara göra mig i ordning klä på mig och fixa håret + smink. Ja just nu så sitter jag och dricker min smootie som vanligt. Hihi! Är fortfarande as trött men ändå inte så frukosten går sakta i.
Ååh nu är det bara 4 dagar kvar tills jag börjar praktiken ååh liiite nervös känner jag men jag kan ju redan arbetsuppgifterna. Så dom behöver väl bara gå igenom det igen.
Ska bli kul. :)
Ja hörrni nej ska jag hälla i mig smoothien och sen göra mig i ordning.

Hörs sen :) Puss snyggingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0