9:e April 2010

God morgon!



Hat nu kommit upp eller ah för 20 minuter sen för att vara exakt.Turbo ligger på mitt bröst och sover precis som en liten bebis :) Han är så söt så :)
Ja ni va dhar ni för er då en fredag som denna? Har ni lika dåligt väder som vi har?? Om man tittar ut här så blir man bara deprimerad. Usch säger jag bara.

Top model går på tv:n som vanligt ska se klart det sen så blir det att ta tag i disken som är ganska stor nu efter jag bakade igår. Hihi. Men med Andra avenyn eller någon film så blir det mycket roligare. Guuud vad man är smart.Ska hälla i mig smoothien och sen gå och klä på mig.
Men vi hörs mer frammåt dagen.

Puss sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0