Bed time

Ja nu tänker lilla jag säga god natt till er sötnosar :) Sitter och kollar Sex rehab på 5:an efter det så ska jag lägga mig ska bli sååå skönt :D I morgon får vi se om det blir fika med Bea eller inte. Det visar sig. Annars vet jag inte vad som händer i morgon städa kanske eftersom jag inte gjorde det idag. Åka till affären och handla lite tänkte baka cupecakes igen eftersom dom tar slut så fort. J äääääälskar dom. Jag kan bara ta en sen blir jag mätt och mår illa hahaha bra va?
Ja sen måste jag handla mer shampo och balsam. Det börjar ta slut.
Men det fixar vi i morgon. Nu ska jag stänga ner datorn och umgås med babe :) 

Hörs i morgon. Puss snyggingar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0