Bed time

Så nu är det dags att säga god natt till er kära läsare. Ligger i sängen nu och kollar på csi på 5:an känns som att jag kommer somna när som helst nu så sköönt. Hoppas ingen sms:ar eller ringer mig i morgon bitti vill soooova ut medans jag kan liksom dom sista dagarna ska jag vända på dygnet helt klart så jag orkar upp sen på måndag guuud vad kul det kommer bli :D  Äntligen har jag något att sysselsätta mig med i tre månader. Men har fortfarande inte hört något om vilka tider jag jobbar eller klädregler. Aja får väl ta på mig något enkelt så får dom väl säga till om det är så man ska vara klädd vilken jag skulle tro. Gina var dom inte så noga. Men men.Ah vi får se.
Nu ska jag gå och borsta gaddarna.

Puss och god natt sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0